Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali eBook

Fatimma.cz Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali Image

INFORMACE

Trávit čas knihou Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali! Na našem webu fatimma.cz najdete knihu Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2006

NÁZEV SOUBORU: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali.pdf

VELIKOST SOUBORU: 8,38 MB

ISBN: 8072611070

POPIS
Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži. Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou.
STÁHNOUT ČÍST
Kniha Konec reklamy,jak jsme ji znali - Sergio Zyman ...
Výstižně tuto skutečnost popsal Sergio Zyman ve své knize Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali: „Udělejte něco senzačního a lidé to mohou, ale nemusí říct svým přátelům. Udělejte nějakou chybu a řeknou to všem lidem, co znají, a to tak rychle, jak jen to bude možné [5] ."
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (Sergio Zyman ...
Podobné jednotky. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Hlavní autor: Zyman, Sergio Vydáno: (2005) Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Hlavní autor: Pospíšil, Jan, 1983- Vydáno: (2012) Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Hlavní autor: Horňák, Pavel, 1953- Vydáno: (c2010)
SOUVISEJÍCÍ KNIHY