Marketing management eBook

Fatimma.cz Marketing management Image

INFORMACE

Marketing management je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Philip Kotler. Přečtěte si s námi knihu Marketing management na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: none

NÁZEV SOUBORU: Marketing management.pdf

VELIKOST SOUBORU: 6,67 MB

ISBN: 8071696005

POPIS
Kniha nazývaná "Bible marketingu" je jednou ze základních učebnic marketingu používaných na řadě univerzit ve světě. Autor vysvětluje základní pojmy marketingu, objasňuje důležitost marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků. Po přečtení publikace budete o marketingu vědět vše, co potřebujete k jeho využití v praxi.Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Northwestern University, je jednou z největších světových autorit v oblasti marketingu. Je autorem řady knih a článků v prestižných ekonomických časopisech. Působí jako konzultant amerických firem.
STÁHNOUT ČÍST
What is Marketing Management? Introduction, Importance ...
Published on Sep 3, 2013. HHL professor Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg talks about the basic understanding of Marketing and the key issues of Marketing Management.
Marketing Management Studium: Voraussetzungen & Karriere
Jak chápat marketing management 32 1. Definice marketingu pro 21. století 33 2. Příprava marketingových strategií a plánů 65 Zjišťování marketingových informací 98 3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99 4. Provádění marketingového výzkumu 131 Propojení se zákazníky 158 5. Navazování vztahů dlouhodobé ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY