Tvorba business modelů eBook

Fatimma.cz Tvorba business modelů Image

INFORMACE

Trávit čas knihou Tvorba business modelů! Na našem webu fatimma.cz najdete knihu Tvorba business modelů a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2015

NÁZEV SOUBORU: Tvorba business modelů.pdf

VELIKOST SOUBORU: 7,56 MB

ISBN: 9788026504252

POPIS
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý.Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití.2. vydání.
STÁHNOUT ČÍST
Tvorba business modelů alternativy - Heureka.cz
Tvorba business modelů tomuto smutnému osudu unikla o vlásek. Barevné fotky a přehledná sazba nemůžou zachránit skutečnost, že Osterwalder a Pigneur dělají z obchodních modelů přehnanou vědu. Jako by ten špalík říkal: nepouštěj se do ničeho dřív, než tohle všechno nastuduješ a pochopíš.
Tvorba business modelů - Alexander Osterwalder, Yves ...
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům - a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY