Služby - teória služieb, marketing služieb eBook

Fatimma.cz Služby - teória služieb, marketing služieb Image

INFORMACE

Hledáte knihu Služby - teória služieb, marketing služieb? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2002 a autorem je Jaroslav Ďaďo? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2002

NÁZEV SOUBORU: Služby - teória služieb, marketing služieb.pdf

VELIKOST SOUBORU: 2,74 MB

ISBN: 8080574529

POPIS
Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
STÁHNOUT ČÍST
Marketingový mix služeb - Wikipedie
formulating the assumption that development of marketing at both the strategic and tactical levels is associated with lifestyle of generations of seniors. Kľúčové slová: sociálne služby, marketing sociálnych služieb, výskum v sociálnej práci Key Words: social services, marketing of social services, research in social work Úvod
PDF Marketing sociálnych služieb ako predmet výskumu v ...
IČO: 36 848 921 DIČ: 202 247 0934 IČ DPH: SK202 247 0934 Register: Okr.súd KE I, Odd. Sro vložka č.: 20581/V
SOUVISEJÍCÍ KNIHY