DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2008
NÁZEV SOUBORU: 7 principů masového marketingu.pdf
VELIKOST SOUBORU: 10,39 MB
ISBN: 8025119112
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Kniha 7 principů masového marketingu - Mark Earls | Dobré ...
7 principů masového marketingu - Earls Mark - Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim na
7 principů davového marketingu - Mark Earls - Megaknihy.cz
Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí - zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici ...