Nákupologie eBook

Fatimma.cz Nákupologie Image

INFORMACE

Hledáte knihu Nákupologie? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2009 a autorem je Martin Lindstrom? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2009

NÁZEV SOUBORU: Nákupologie.pdf

VELIKOST SOUBORU: 6,25 MB

ISBN: 9788025123966

POPIS
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci.V knize se například dočtete, že:- varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě, - product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje, - tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte, - pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno.Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu. Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům: „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne.“
STÁHNOUT ČÍST
Nákupologie (Martin Lindstrom) | Detail knihy | ČBDB.cz
Nákupologie Martin Lindstrom. Nákupologie. Martin Lindstrom. Četl(a) jsem. Chci přečíst. 4.0 z 5 hvězdiček 0 hodnocení čtenářů Kniha ( měkká vazba ) Produkt je vyprodaný. Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci ...
Nákupologie (Martin Lindstrom) | Detail knihy | ČBDB.cz
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY