DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2002
NÁZEV SOUBORU: Efektivní Public Relations a media relations.pdf
VELIKOST SOUBORU: 5,41 MB
ISBN: 8072268236
Kniha je určena: - pro malé firmy i firmičky: dá jim recept, jak v několika krocích s budováním publicity snadno a bez velkých nákladů začít. - zároveň bude užitečná pro střední a velké společnosti i pro obří korporace: těm poskytne tipy a rady, jak svoji komunikaci udělat účinnější. - určitě poslouží i studentům a všem začátečníkům jako prvotní úvod do problematiky public relations a media relations. Publikace obsahuje části: - jak zajistit pozitivní publicitu - jak se dostat do novin - jak psát tiskové zprávy, které budou otištěny- jak spolehlivě rozesílat tiskové zprávy - jak efektivně zacílit svoje sdělení - jak dělat PR na Internetu - na co novináři „slyší“ - jak pořádat tiskovou konferenci - kdy dělat PR ve firmě a kdy je zadat agentuře
(DOC) RAGAM MEDIA PUBLIC RELATIONS(makalah) | Fanesa Putri ...
lit_pospisil_pavel-efektivni_public_relations_a_media_relations Author: web Created Date: 12/13/2006 9:54:12 AM ...
Public Relations Vs. Media Relations - What's the Difference?
Portaro - Webový katalog knihovny. Document has not been rated yet