Slovník moderního manažera eBook

Fatimma.cz Slovník moderního manažera Image

INFORMACE

Slovník moderního manažera je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Jaroslav Beneš. Přečtěte si s námi knihu Slovník moderního manažera na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2013

NÁZEV SOUBORU: Slovník moderního manažera.pdf

VELIKOST SOUBORU: 4,78 MB

ISBN: 9788087252017

POPIS
„Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře. Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění."Mgr. Jaroslav Beneš MBA
STÁHNOUT ČÍST
Kniha: Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš | Knihy ...
Slovník moderního manažera od Jaroslav Beneš v KNIHCENTRUM.CZ. Bleskové dodání, osobní odběr ZDARMA a dárky za nákup. Ověřeno zákazníky.
Slovník moderního manažera | KNIHCENTRUM.cz
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY