DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2012
NÁZEV SOUBORU: Zákazník má vždy pravdu.pdf
VELIKOST SOUBORU: 4,45 MB
ISBN: 9788073492953
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
MARKERT, Tom : Zákazník má vždy pravdu
Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka — počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete ...
Kniha: Zákazník má vždycky pravdu - Tom Markert | Knihy.ABZ.cz
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo " nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji ...