Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu eBook

Fatimma.cz Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu Image

INFORMACE

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Peter Štarchoň. Přečtěte si s námi knihu Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2009

NÁZEV SOUBORU: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu.pdf

VELIKOST SOUBORU: 9,61 MB

ISBN: 9788024515205

POPIS
Kniha seznamuje čtenáře s novými trendy v marketingu a současnými marketingovými přístupy. Upozorňuje na rozvoj marketingových oborů, které nejsou spojeny s vysokými finančními vstupy (např. guerillový, virální, ambush, buzz marketing). Klasické marketingové přístupy ztrácejí na účinnosti a proto je nutné hledat nové možnosti, které podpoří budoucnost marketingu. Situace trhů na začátku jednadvacátého století od marketingu vyžaduje hledání nových přístupů k marketingové komunikaci. Zákazníci na spotřebních trzích očekávají nějakou formu "přidané hodnoty", která zaujme, pobaví, přinese uspokojení z aktu koupě. I z toho důvodu je v textu akceptován přístup rozšíření klasického komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímy marketing) o nástroj "události a zážitky".Teoretické aspekty marketingu, resp. marketingové komunikace, jsou dokumentovány na konkrétních praktických příkladech. Pro insipraci a trénink služí doplňující informace v přílohách a případových studiích.
STÁHNOUT ČÍST
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu ...
- B2B (business to business) komunikace, kde je možno techniky virového marketingu používat v komunikaci s partnery. Šíření reklamy u nás upravuje novela zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, která zakazuje šíření nevyžádané reklamy, pokud vede k výdajům adresáta nebo jej obtěžuje.
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu ...
Moderní trendy v marketingové komunikaci ... Pozitivní verbální a neverbální komunikace - Ing. ... ROZHOVOR: Aleš Eder - vedoucí odboru Marketingová komunikace - Duration: 2:07.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY