Největší představitelé marketingu eBook

Fatimma.cz Největší představitelé marketingu Image

INFORMACE

Největší představitelé marketingu je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Sultan Kermally. Přečtěte si s námi knihu Největší představitelé marketingu na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2006

NÁZEV SOUBORU: Největší představitelé marketingu.pdf

VELIKOST SOUBORU: 1,24 MB

ISBN: 8025110133

POPIS
Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. Překlad: Vilém JungmannObálka: Martin Sodomka
STÁHNOUT ČÍST
Největší představitelé marketingu | Odborná literatúra a ...
Největší představitelé marketingu - Kermally Sultan. COOKIES. Náš web zlepšujeme pomocí cookies. Do vašeho zařízení ukládáme také cookies třetích stran. Pokud nám dáte souhlas, můžeme náš web také přizpůsobit podle Vašeho chování při jeho prohlížení a s vaším souhlasem tyto informace také předat reklamním ...
Kniha: Největší představitelé marketingu(Sultan Kermally ...
Nejvýznačnější názory marketingových myslitelů, mezi které patří taková jména jako Peter Drucker, Theodore Levitt, Michael Porter, Philip Kotler, Tom Peters, George Day, Jagdish Sheth nebo Thomas Nagle. Vysvětlí, který z představitelů objevil jakou marketingovou zákonitost, nabídne citace jejich nedůležitějších myšlenek i krátké sumáře jejich stěžejních ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY