Marketing podle Kotlera eBook

Fatimma.cz Marketing podle Kotlera Image

INFORMACE

Hledáte knihu Marketing podle Kotlera? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2000 a autorem je Philip Kotler? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2000

NÁZEV SOUBORU: Marketing podle Kotlera.pdf

VELIKOST SOUBORU: 4,69 MB

ISBN: 8072610104

POPIS
Publikace Marketing podle Kotlera, nová kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu, skutečný mezinárodní bestseller a nejvýznamnější marketingová kniha přelomu tisíciletí.). Jako konzultant Philip Kotler působil či působí i v řadě evropských, asijských a jihoamerických podniků, proslulé jsou jeho semináře a intenzivní přednášková turné, při nichž se zaměřuje především na problémy marketingových strategií a plánování, organizace marketingu a mezinárodního marketingu. Profesor Kotler patří i mezi významné průkopníky tzv. elektronického marketingu, tj. marketingového, podnikatelského využití možností celosvětové počítačové sítě internet. Na prahu informačního věku tak zkoumá nové podnikatelské modely, studuje a koncipuje nové formy prodeje, kdy „kamenné“ obchody jsou postupně vytlačovány on-line obchodními centry, kdy se mění úloha prodejců a obchodních zástupců, role a formy reklamy a celého komplexu komunikace se zákazníky či potenciálními zákazníky, a se zřetelem k maximalizaci hodnoty poskytované zákazníkovi akcentuje také proměny logistických procesů, včetně procesů objednávání, řízení zásob, vyřízení zakázky apod. Za posledních třicet let se Kotlerovo jméno stalo synonymem pro marketing vůbec a jeho nositel je již celé tyto tři dekády uznávanou světovou vůdčí autoritou v otázkách marketingových strategií a jejich realizace.
STÁHNOUT ČÍST
Kniha: Marketing podle Kotlera - Philip Kotler | Knihy.ABZ.cz
Profesor Kotler je autorem i spoluautorem řady publikací a poradcem pro marketingovou strategii a plánování, marketingovou organizaci a mezinárodní marketing v mnoha významných společností včetně IBM,General Electric, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin.
Five Product Levels (Philip Kotler) - Marketing Training ...
Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy (překl. 2000) (Kotler on marketing) (autor: Philip Kotler) Marketing management (překl. 2001) (autor: Philip Kotler) Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer (překl. 2003) (Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY