Marketing ve farmacii eBook

Fatimma.cz Marketing ve farmacii Image

INFORMACE

Hledáte knihu Marketing ve farmacii? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2006 a autorem je Peter Balog? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2006

NÁZEV SOUBORU: Marketing ve farmacii.pdf

VELIKOST SOUBORU: 2,42 MB

ISBN: 8024708302

POPIS
Na českém trhu jde o první publikaci, která se snaží zachytit a popsat součásti marketingového mixu se zaměřením na místní farmaceutický trh. V mnoha směrech však nabízí pohled na vývoj a trendy v evropské, resp. světové farmacii, které nás bezprostředně ovlivňují. Autoři se v jednotlivých částech knihy cíleně zaměřují na jednotlivé proměnné marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a podporu prodeje, promítají je do specifického prostředí farmaceutického trhu, včetně mnoha příkladů z reálného života. V neposlední řadě kniha uvádí regulační mechanizmy platné na území ČR a přináší nejaktuálnější údaje z českého a zahraničního trhu. Z obsahu:MARKETING LÉČIVVznik a vývoj farmaceutického průmysluCesta léčiva na trhFarmakovigilance, hlášení nežádoucích účinků léčivKlíčová role farmaceutického marketinguCenaPodpora produktu, marketingová komunikace a reklamaDistribuce...
STÁHNOUT ČÍST
Marketing ve farmacii | Knihkupectví Serius.cz
Omnichannel marketing ve farmacii - konference II Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing - konference. Děkujeme všem přednášejícím a účastníkům za velice podnětnou a inspirativní konferenci. Prezentace přednášejících, kteří se zveřejněním …
Nabídka práce Farmacie Praha - Jobs.cz
Co je to marketing Místo marketingu ve farmaceutické společnosti Potenciál vlivu marketingu na prodeje Vztah marketingu a "SFE" 6 principů marketingu Marketingový mix 09.45 - 10.45 Strategie a taktika. Volba optimální marketingové strategie a výběr odpovídající marketingové taktiky (praktické cvičení a facilitovaná diskuze)
SOUVISEJÍCÍ KNIHY