Segmentujeme spotřební trhy eBook

Fatimma.cz Segmentujeme spotřební trhy Image

INFORMACE

Hledáte knihu Segmentujeme spotřební trhy? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2005 a autorem je Jan Koudelka? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2005

NÁZEV SOUBORU: Segmentujeme spotřební trhy.pdf

VELIKOST SOUBORU: 2,29 MB

ISBN: 8086419762

POPIS
Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se podrobně zabývá jednak procesem poznávání segmentů na spotřebních trzích – jak obsahově, tak metodicky, jednak navazujícím procesem výběru mezi segmenty (tržním zacílením – tedy targeting). Úvodní kapitoly přinášejí spíše obecné informace (Význam segmentace spotřebního trhu v marketingu, Jádro a hlavní fáze segmentace jako procesu odkrývání segmentů z hlediska marketingové orientace, Problémy vymezení segmentovaného trhu a kritéria vztahu vůči produktu), na ně navazují kapitoly, zabývající se dílčími aspekty segmentace spotřebních trhů (Tradiční segmentační proměnné (možnosti demografických, etnografických, fyziografických, geografických charakteristik spotřebitelů), Možnosti „netradičních“ psychografických proměnných (sociální třída v širším pojetí, životní styly, osobnost), Kritéria reakcí na marketingové proměnné (nákupní typologie spotřebitelů, mediální typologie spotřebitelů), Základní koncepty odkrývání segmentů (deduktivní segmentace, induktivní segmentace, apriori, post hoc, forward, backward). Závěrečná část knihy analyzuje metody získávání informací pro segmentaci spotřebních trhů (obsahová analýza, agenturní výzkumy, data, modifikace primárních výzkumů pro segmentační účely), metody analýzy dat, hlediska pro výběr vhodných segmentů v rámci marketingové strategie a demonstruje postup při vlastním výběru segmentů. Publikace obsahuje praktické návody, jak využít metodické postupy, a to i při relativně skromnějších podmínkách, je rovněž doprovázena aktuálními informacemi o diferencujících sklonech českých spotřebitelů, text je doprovázen příklady přístupů k segmentaci spotřebního trhu (českými i zahraničními).
STÁHNOUT ČÍST
Segmentujeme spotřební trhy - Jan Koudelka - Megaknihy.cz
Objednávejte knihu Segmentujeme spotřební trhy v internetovém knihkupectví Megaknihy.cz. Nejnižší ceny 450 výdejních míst 99% spokojených zákazníků
PDF Univerzita Pardubice
Segmentujeme spotřební trhy. € 0.50 € 8.37. Spotřební chování a segmentace t.. € 0.00 € 0.00. Marketing: principy a nástroje. € 15.82 € 18.80 ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY