DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2009
NÁZEV SOUBORU: Guerillový marketing.pdf
VELIKOST SOUBORU: 7,15 MB
ISBN: 9788024724843
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!
Guerrilla marketing - Wikipedia
Guerilla marketing je forma marketingu a propagace využívající netradiční a neotřelé metody, díky kterým se snaží dosáhnout maximálního efektu zároveň s minimálními náklady. Využívají jej typicky firmy, které si nemohou z hlediska rozpočtu dovolit tradiční způsoby propagace, typicky startupy, malé a střední firmy.
Guerilla marketing - ManagementMania.com
Cos'è il guerrilla marketing? L'uso del termine guerrilla, com'è ormai comunemente noto, è mutuato dal campo militare: anche la guerriglia è sempre stata, infatti, una modalità di combattimento in un certo senso "a basso costo", non a caso praticata quasi sempre da civili. È da questo, però, che nasce uno dei più grandi equivoci riguardanti il guerrilla marketing.