Moderní marketingový výzkum eBook

Fatimma.cz Moderní marketingový výzkum Image

INFORMACE

Hledáte knihu Moderní marketingový výzkum? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2005 a autorem je Roman Kozel? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2005

NÁZEV SOUBORU: Moderní marketingový výzkum.pdf

VELIKOST SOUBORU: 8,27 MB

ISBN: 802470966X

POPIS
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.
STÁHNOUT ČÍST
UNIMARC/MARC: Moderní marketingový výzkum
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu.
KOZEL, Roman : Moderní marketingový výzkum
Marketingový výzkum slouží k získání informací pro podporu rozhodování managementu firmy. Je důležitým prostedkem např říklad v případě změny strategie, taktiky či nějakého důležitého rozhodnutí firmy. V dnešní době totiž nelze spoléhat
SOUVISEJÍCÍ KNIHY