Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele eBook

Fatimma.cz Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele Image

INFORMACE

Trávit čas knihou Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele! Na našem webu fatimma.cz najdete knihu Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2014

NÁZEV SOUBORU: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele.pdf

VELIKOST SOUBORU: 8,89 MB

ISBN: 9788024754659

POPIS
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi.Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu.Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů.
STÁHNOUT ČÍST
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska ...
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele-- autor: Soukal Ivan, Draessler Jan Nasadit vlastní kůži-- autor: Taleb Nassim Nicholas Nasadit vlastní kůži-- autor: Taleb Nassim Nicholas ALBI Kniha - Zapeklité hlavolamy
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska ...
Kniha: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele Autor: Ivan Soukal ; Jan Draessler Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY