Jak zákazník vnímá značku eBook

Fatimma.cz Jak zákazník vnímá značku Image

INFORMACE

Jak zákazník vnímá značku je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Erik du Plessis. Přečtěte si s námi knihu Jak zákazník vnímá značku na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2011

NÁZEV SOUBORU: Jak zákazník vnímá značku.pdf

VELIKOST SOUBORU: 8,12 MB

ISBN: 9788025135297

POPIS
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
STÁHNOUT ČÍST
Jak zákazník vnímá značku - Erik du Plessis | KOSMAS.cz ...
Vy, vaše příběhy a především to, jak vás zákazník vnímá. Společně se svými klienty vytváříme značky, které zákazníci milují. Produkt. Efektivní práce s daty, prototypování, testování a přínosné workshopy. ... Společně rozbereme vaši značku do posledního písmenka a postaráme se o to, aby ji zákaznici milovali.
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik Du Plessis | Databáze knih
Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro ...
SOUVISEJÍCÍ KNIHY