Jak zákazník vnímá značku eBook

Fatimma.cz Jak zákazník vnímá značku Image

INFORMACE

Jak zákazník vnímá značku je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Erik du Plessis. Přečtěte si s námi knihu Jak zákazník vnímá značku na fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2011

NÁZEV SOUBORU: Jak zákazník vnímá značku.pdf

VELIKOST SOUBORU: 4,79 MB

ISBN: 9788025135297

POPIS
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
STÁHNOUT ČÍST
Postoj zákazníka (Customer attitude) - ManagementMania.com
Vy, vaše příběhy a především to, jak vás zákazník vnímá. Společně se svými klienty vytváříme značky, které zákazníci milují. Produkt. Efektivní práce s daty, prototypování, testování a přínosné workshopy. ... Společně rozbereme vaši značku do posledního písmenka a postaráme se o to, aby ji zákaznici milovali.
Jak zákazník vnímá značku - Erik du Plessis | KOSMAS.cz ...
Denně více než 30 000 prodaných položek a každou vteřinu nové nabídky. U nás nakoupíte nebo prodáte, co potřebujete! Postaráme se o bezpečné a pohodlné obchodování.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY