Velký slovník marketingových komunikací eBook

Fatimma.cz Velký slovník marketingových komunikací Image

INFORMACE

Hledáte knihu Velký slovník marketingových komunikací? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2012 a autorem je Pavel Horňák? Přečtěte si knihy online na našem webu fatimma.cz

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2012

NÁZEV SOUBORU: Velký slovník marketingových komunikací.pdf

VELIKOST SOUBORU: 4,98 MB

ISBN: 9788024743547

POPIS
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
STÁHNOUT ČÍST
Velký slovník marketingových komunikací | Knihy Grada
Objednávejte knihu Velký slovník marketingových komunikací v internetovém knihkupectví Megaknihy.cz. Nejnižší ceny 450 výdejních míst 99% spokojených zákazníků
Velký slovník marketingových komunikací | Flexibooks ...
Velký slovník marketingových komunikací Autor: Horňák, Pavel, Jurášková, Olga a kolektiv Nakladatel: Grada EAN: 9788024743547 ISBN: 978-80-247-4354-7 Popis: 1× kniha, vázaná, 272 stran, česky Rozměry: 16,7 × 24 cm Rok vydání: 2012
SOUVISEJÍCÍ KNIHY