Velký slovník marketingových komunikací eBook

Fatimma.cz Velký slovník marketingových komunikací Image

INFORMACE

Trávit čas knihou Velký slovník marketingových komunikací! Na našem webu fatimma.cz najdete knihu Velký slovník marketingových komunikací a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2012

NÁZEV SOUBORU: Velký slovník marketingových komunikací.pdf

VELIKOST SOUBORU: 9,51 MB

ISBN: 9788024743547

POPIS
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
STÁHNOUT ČÍST
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková ...
Kupte knihu Velký slovník marketingových komunikací od Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv na Martinus.cz. Čtenářské recenze Poštovné nad 999 Kč zdarma Slevy na bestsellery 25 %
Kniha Velký slovník marketingových komunikací - Olga ...
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací.První vydání. Praha: Grada Publishing, 2012. 271 stran. ISBN 9788024743547.
SOUVISEJÍCÍ KNIHY